Wednesday, July 29, 2009

Result PTk Tahun 2009

hai guys...
pagi ni, tugas saya adalah buat claim, setlekan a few works..
then, saya terasa nak cek result ptk sy yg saya amik bulan 5 ari tu..tengah kelam kabut wat prepareration wedding tu, sempat lg, luangkan masa untuk ptk tuh..hhehhe..
tk2, result dah keluar..
but so sad, resultnya sama macam dulu jugak..saya dapat aras III sahaja..adoii laa..bila nk dapat 4-4 ni...letihhh la mcm ni..
saya pun dengan penuh semangatnya, nk apply lagi untuk next sesi..bukak jadual..ok, tarikh tutup 21 ogos..exam bulan 10 nnt..
ok, bukak tmpt nk apply, dah isi detail separuh jalan,. tgk2 dia tulis (peperiksaan ulangan hanya untuk mendapat aras 1 dan II sahaja)..
how about me? klik lg, tgk tulis, (untuk yang telah lulus pada aras III, permohonan hanya boleh dibuat pada 2010)....
ahhhh...
sedihnya...saya dah terlalu excited dah nak amik exam lagi..sbb exam kali ni kan dah format baru..mcm best jerk..semua aneka pilihan jugak..
sesapa yg nk cek tu, sila lah layari ke www.kompetensi.jpa.gov.my
kawan2, cmne ngn result u alls semua?

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete